Vor unikke produktionsstrategi
Vor produktion og salg er baseret på omhyggelig analyse af virkeligheden.
-
Sortiment
Udvalgt blandt 80.000 designs samt fra 8.000 nye designs pr. år.
-
Testbutikker
Via test i et udvalg af butikker også i Danmark finder vi frem til de bedst sælgende designs til vore displays.
-
Butiksrapporter
Gennemføres hver måned for hver butik. Månedsopfølgningssystem.
-
Produktion
Ud fra salgsresultaterne kan vi beslutte, hvilke designs der skal produceres og eksakt, hvor mange produkter vi skal producere pr. design.
- Top udvalg
De bedste designs placeres i vort topdisplay, som for kort har 64 lommer. Udvalget af designs er velafbalanceret. Displayet giver et ”Visual Impact”.
-
Salgsresultat
Ud fra butiksrapporterne udarbejder vi en sammenstilling, så vi kan se, hvilke designs som sælger bedst.
-
Maksimalt resultat
Konsekvensen af denne styring er højere salg og fortjeneste til franchisetagere og butikker.
|
|
Få mere information:
|