-
Unik kvalitet på alle vore varegrupper med en bred produkt appeal ”Visual Impact”.
-
Regelmæssig introduktion af nye designs for at holde produktlinien ajour.
-
Inventar og varer stilles gratis til butikkernes rådighed, på konsignations basis. Dette betyder at butikkerne ikke skal investere penge eller tage risiko.
-
Vort system tillader franchisetager ikke blot at sælge gennem de traditionelle butikstyper, men også at åbne nye salgskanaler, som ikke tidligere har arbejdet med vore varegrupper.
-
Nye produkter frigives i takt med udviklingen af markedet og organisationen. En tilfreds kunde vil fortsat lagerføre og sælge flere produkter.
-
Distribution gennem et landsdækkende netværk af selvstændige franchisetagere, som arbejder med en mere personlig service til butikkerne, resulterer i et længere varende samarbejde.
”ALL BUSINESS IS LOCAL”.
-
De månedlige rapporter fra franchisetagerne giver os mulighed for hurtigt at reagere på ændringer i markedet.
-
En dybdegående markedspenetration opnås ved at franchisetager besøger store dele af handlen inklusiv nye butikker. Det er ikke lønsomt for de traditionelle kort virksomheder at arbejde på denne måde.
-
Maksimalt salg pr. kvadratmeter.